25 Haziran 2026 Perşembe
DOLAR 46.52 ₺
EURO 53.08 ₺
STERLIN 61.62 ₺
G.ALTIN 6,044.17 ₺
BTC 60,784.59 $
ETH 1,616.76 $
BİST 0.00

    Kütahya'da mobilya atıklarının bulunduğu depoda çıkan yangına müdahale ediliyor

    TeknolojiGündemKütahya
    Yayınlama: 25 Ocak 2026 Pazar 15:17
    ads

    Kütahya'da  mobilya atıklarının bulunduğu depoda çıkan yangına müdahale ediliyor

    KÜTAHYA (AA) - Kütahya'da mobilya atıklarının bulunduğu depoda çıkan yangın, söndürülmeye çalışılıyor.

    Bölücek Mahallesi Şair Şeyhi Caddesi'nde mobilya atıklarının yer aldığı bir depoda henüz bilinmeyen nedenle yangın çıktı.

    İhbar üzerine bölgeye çok sayıda itfaiye ve polis ekibi sevk edildi.

    Polis ekiplerinin çevrede güvenlik önlemi aldığı olay yerinde itfaiye ekipleri, yangını söndürmek için çalışmalarını sürdürüyor.

    İlk Yorumu Sen Yaz
    code